سوالات متداول

ثبت و پیگیری سفارش

  • دوست دارم از ساپارات خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
فروشگاه ساپارات از خدمات دهنده سازیتو بهره می گیرید و هیچ فروشگاه تقلبی در این خدمات دهنده جای ندارد
همچنین فروشگاه ساپارت از درگاه پرداخت بانک ملت بهره می گیرد که استفاده از این درگاه نیازمند ارائه مدارک و مستند صاحب فروشگاه به بانک است
همچنین این فروشگاه در مرکز سازماندهی فضای مجازی به آدرس samandehi.ir ثبت شده است که می توانید با وارد کردن آدرس سایت از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • آیا برای خرید از ساپارات، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
  • آیا می‌توانم برای شخص دیگری از ساپارات خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به ساپارات، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت ساپارات با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.
  • آیا می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن با شماره تماس 09384768927 تماس بگیرید.
  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با ساپارات تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش و ارسال سفارش شما به صورت خودکار انجام خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد با شما تماس گرفته خواهد شد.

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، با تماس با شماره 09384768927 در ساعات روزهای اداری (9 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای شنبه تا پنجشنبه)
...

محصولات عرضه شده

  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال ساپارات تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
  • آیا تعداد خرید از یک کالا در ساپارات محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در ساپارات وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

...

پرداخت

  • مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
همگی کاربران ساپارات می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در فروشگاه ساپارات، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
  • آیا امکان پرداخت در محل هست؟
خیر، به دلیل قوانین و محدودیت های خدمات دهنده سایت (سازیتو) فعلا فقط امکان پرداخت آنلاین وجود دارد.
  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
  • آیا امکان خرید به صورت اقساط وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر کلیه فروش به صورت آنلاین و یکجا میباشد.

  • آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت صورت حساب از طریق چک امکانپذیر نمی‌باشد.